علی رجبی مقدم

گاه نوشت ها وحرف دل های علی رجبی مقدم

علی رجبی مقدم

گاه نوشت ها وحرف دل های علی رجبی مقدم

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در تابستان 96 که رهبر معظم انقلاب اسلامی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را معرفی ومشخص کردند. 


در تحلیلها ی خودم سوال جدی برآیم پیش آمده بود که علت حضور محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام چیست؟


برای سوال خود جوابهایی گوناگون و منطقی ازجمله تجربه 8ساله ایشان در اداره کشور و صلاح و نظر رهبری یافتم. 

 

و نظراتی همچون علی اکبر جوانفکر که حضور او (احمدی نژاد) در مجمع را غیر قانونی می داند زیرا تصمیمات مجمع را غیر قانونی می داند.!!! را شنیدم



اما این روز ها بعد از خواندن نامه ی رئیس‌جمهور سابق کشورمان به مقام معظم رهبری علت حضورش در مجمع را وانتخاب ایشان بعد از آنکه برخلاف صلاح رهبری در انتخابات عمل کرد را یافتم.


قسمت هایی از نامه احمدی نژاد به رهبری:


این گونه القاء شده است که حضرتعالی به تصریح و تلویح به اینجانب که 8 سال به انتخاب و خواست مردم و علیرغم اراده جناح های سیاسی و نهادهای قدرت، مسئولیت بخشی از قوه مجریه را بر عهده داشتم فرموده اید که حق حرف زدن در مسائل اصلی کشور را نداشته و باید ساکت بمانم.

گر بنده به عنوان کوچک ملت و امثال بنده در برابر مشکلات و ایرادهای اساسی در نحوه اداره کشور سکوت نماییم، اولاً آیا این مشکلات و ایرادها وجود نخواهد داشت و خود به خود مرتفع شده و مردم راضی خواهند شد؟ و دشمنان از این ضعف ها سوء‌استفاده نخواهند کرد؟ ثانیاً درصورت سکوت، با مسئولیت الهی، قانونی و انقلابی خود چه کنیم؟ جواب خداوند ، مردم ، امام ، شهدا و تاریخ را چه بدهیم؟

اگر قرار باشد کسانی به صرف 8 سال مسئولیت، حق حرف زدن نداشته باشند، آیا دیگران به سکوت و پاسخگویی اولی نخواهند بود؟


اساسا حضور محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت بیان نظرات دیدگاه و پیشنهاد های اوست مجمع محلی است برای تصمیم گیری های حساس نظام،  رهبری با انتخاب و عضویت رئیس‌جمهور سابق در مجمع تشخیص مصلحت نظام  بستری را برای او فراهم می سازد تا نظرات خود را بیان کند. 

اما آن چیزی که امروز شاهد آن هستیم، عدم حضور محمود احمدی نژاد در مجمع یا در صورت حضور سکوت اوست است.  و نظرات خود را در فضای عمومی و رسانه ها مطرح می کند. 


که عدم حضور و سکوت وی نشانده ای همان تفکر مشاور رسانه ای وی علی اکبر جوانفکر است (کار مجمع خارج از قانون است)


جناب آقای احمدی نژاد باید پاسخ گو باشد که در چرا در چارچوبی غیر معقول به دنبال خواسته های خود است، و در نامه ای خود از بی توجهی رهبری به نظراتش دم میزد در صورتی که او توسط رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام عضویت دارد. 

قطعا احمدی نژاد به دنبال چیزی غیر از عدالت و حق مردم است. 


علی_رجبی_مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی