علی رجبی مقدم

گاه نوشت ها وحرف دل های علی رجبی مقدم

علی رجبی مقدم

گاه نوشت ها وحرف دل های علی رجبی مقدم

۲۷ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۶

دعوای دو آیت الله

ali rajabi:
🔻اولا تنهام دوما امین ندارم. 

👆این جمله ای است که رهبر معظم انقلاب به یکی از بزرگان حوزه علمیه بیان کرده بودنند.

🔻دعوای دو فقیه که هر دو از ارکان و اعضای  شورای نگهبان هستند و در فضای عمومی هم دیگر را مورد حمله قرار می دهند، دو آیت الله که در سالهایی نه چندان در مسوول دستگاه قضا در این کشور بوده اند. و هر دو مسوول تایید صلاحیت مسوولین کشور و تایید شرعیت قوانین را بر عهده دارند و یکی شان مسوول تشخیص مصالح نظام است، در پیش چشم مردم و همه دشمنان مردم ، یک دیگر را به بی عدالتی و دورغ گویی استفاده نادرست از بیت مال متهم می کنند. . 

گروهی با تمجید از مواضع آیت الله یزدی معتقند که دیگر دوران رودربایستی ها گذشته است و در گام دوم باید صریح و شفاف بود، و گروهی صحبت های ایشان را  به دور از اخلاق می دانند و معتقداند این انتقادات که آیت الله به آیت الله دارد باید در فضای خصوصی بیان شود و جایی مطرح آن فضای عمومی نیست. 

🔻ما تمامی تحلیل ها را کنار می گذاریم و حق را به کسی نمی دهیم اما می دانم که این رفتار ها از دو شخصیت که باید نقش پدران معنوی انقلابیون را بازی کنند، چیزی جز تازه کردن زخم های جوانان حزب اللهی که  در میدان رزم شهرها برای ارزشهای اسلام و خدمتگزاری به مردم زخم و خون و جراحت را زیست می کنند نیست.

#علی_رجبی_مقدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۷
علی رجبی مقدم

علی رجبی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی