علی رجبی مقدم

گاه نوشت ها وحرف دل های علی رجبی مقدم

علی رجبی مقدم

گاه نوشت ها وحرف دل های علی رجبی مقدم

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

 

علی رجبی مقدم حسین ولایتی

 

حسین جان گاهی تو و امثالت، تلنگری هستید بر من و امثال من که خود را به سخره گرفته ایم و مشغول بازی زیبا و دلبرانه دنیا هستیم و خود را مشغول به ساختن اسم ورسم کردیم تا بلکه خلایق نگاهی به ما کنند، اما ای دل غافل که سرگرم بازی باید شویم که خدای خلایق نگاهی به ما اندازد.
.
.
حسین جان چه اسم زیبایی "حسین" نمیدانم آیا نوشته ای برای ما چند خطی از ارباب، از روضه و دم و شور روضه ای اربابت، نوشته ای از یک دهه نوکری ات که بدانیم چه کردی که ارباب مزد و اجرت را دو روز بعد عاشورایش داده چه زمزمه ای هنگام اشک بر غربت مولا داشتی و چه عشق بازی کرده ای که نازت را اینگونه خریده است. . . 
امروز در میان تمامی تصاویری که از حادثه #تروریستی اهواز دیدم این تصویر چهره ای تو بود که نشان داد که #ول_معطلیم  و بار ها این شعر که آتش بر دل میزد را زمزمه کرده ام.
.
ما سینه زدیم بی صدا باریدند
از هرچه که دم زدیم آنان دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم . 
از آخر مجلس شهدا را چیدند
 

علی رجبی مقدم 

​​

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۲۶
علی رجبی مقدم

علی رجبی مقدم

رفقا غدیر تمام نعمة است، وقتی برای ما تمام نعمت آماده است چه باید کرد؟ باید تمام شکر رو به جا بیاریم آیا تمام شکر این است که در غدیر نام علی (ع) رو داد بزنیم؟ نه دوستان!!!!!!! .

.

.🌸از علی اکتفا به نام علی، نبود در خور نام علی🌸

.

.

. ‌باید که برای غدیر از جان مایه گذاشت. امروزه یارو از شیش تیکه شدن شکمش، از چشم و ابروش عکس میگره و به نمایش میزاره😡 ما میتونیم کمک یه پیر زن بکنیم و بارش رو تا در خونه برسونیم و سلفی بگیریم بگیم به#عشق_مولا😅 . . بزار ریا بشه، نام على باید جهان تر بشه، یه عمر به اسم ریا جلوی زیبایی کار خیر رو گرفتن، وقتی جبهه کفر دنیای مجازی رو پر کرده از کثافت، باید که پر کنیم این فضا رو از نام #علی ..

.

.نام مولا باید در عالم فراگیر شه،همین

. . 

#علی_رجبی_مقدم 

#غدیر_خم 

#مولاعلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۲۵
علی رجبی مقدم

#فانوس 🔽دوره تربیتی و فرهنگی فانوس1 به توفیق الهی امسال برای اولین بار در سطح بخش دستگردان برگزار شد. 🔽که بنده توفیق حضور و خدمت به 150 نفر از نوجوانان و جوانان عزیز شرکت کننده در این اردو رو داشتم. ‌ 🔽دوره ای با طعم مباحث معرفتی (شبهات_مهدویت_سوادرسانه)  و مباحث فرهنگی و تفریحی مانند استخر، کوهنوردی، چشمه آبگرم ومسابقات انفرادی و گروهی 🔽در این دوره فرصت استفاده از محضر اساتید عزیزی همچون حجت‌الاسلام #انواری و حجت‌الاسلام #تکمیلی و استاد براتی عزیز فراهم بود. 🔽ناگفته نماند که انجام دوره ای فانوس با حدود 150مخاطب جوان و نوجوان نیاز به برنامه ای دقیق و منظم دارد. ونیاز به ساعت ها نشستن و بحث و مبادله نظرات و راهکار هاست، که به توفیق الهی و مدد #امام_رضا که بسیار دست فانوسی ها رو گرفت به همت و زحمات شبانه روزی دوستان  وحمایت های همه جانبه حجت‌الاسلام تکمیلی امام جمعه عشق آباد این امر به خوبی انجام شد. 🔽امروز بیش از پیش نیاز به کار تربیتی وفرهنگی داریم (خداقوت به تمامی دوستان عزیز تر از جانم) 

نکته:دوستانی که مایل به همکاری هستند درخدمت هستیم 

#علی_رجبی_مقدم 

#فانوس 1

#آتش_به_اختیار

#امام_رضا

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۱۷
علی رجبی مقدم